divendres, 5 de febrer de 2016

Micròfon per acordió

Avui en Jordi m'ha demanat que li instal·li un sistema de microfonia que fan a Tirikitrauki des de fa molt de temps. Tot i que ells m'havien dit que donava un bon resultat jo encara no l'havia provat.
Es tracta d'un sistema senzill però robust: una sola càpsula, força gran, instal·lada a l'interior, damunt els somiers de la dreta. És una bona càpsula, així que agafa bé el so.
Jo dubtava de com sonaria pel fet d'anar muntada a dins i una sola càpsula per dreta i esquerra. La veritat és que m'ha sorprès favorablement, perquè el so és força bo malgrat ser agafat per dins, però amb una mica d'equalització de la taula es pot corregir bé, i a més el so de l'esquerra varia molt poc al obrir la manxa del tot.
Valoro que és un bon sistema pels que fem bolos de tan en tant i no ens volem complicar la vida enganxant micros per fora amb cables que molesten i que costen molts diners. Vist el resultat, me'n muntaré un al meu acordió!

I el millor de tot, el preu: micro i muntatge 110€!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada